Nivea verfrissende melk en tonic

Een paar weken geleden schreef ik een review over het Garnier micellair water. Ondertussen is dat al op en moest ik een andere hebben. Toen ik aan het kijken was vielen mijn ogen per ongeluk op een melk en tonic van Nivea. Dat trok meteen mijn aandacht. Zou het een goed product zijn?

DSCF0447.jpg
Zo ziet de Nivea melk en tonic eruit. De verpakking is een typische Nivea verpakking. Niet te veel poes pas; direct naar het belangrijke. Zelf vind ik dat er mooier verpakkingen bestaan dan die van Nivea maar toch zien hun producten er leuk uit.

DSCF0450.JPG
Integendeel, vind ik de geur van Nivea producten wel heerlijk! Ze hebben niet allemaal dezelfde geur maar toch blijven ze heel neutraal en zacht.
Deze tonic en melk ruikt naar de typische geur van Nivea zonnecrème. Een heel subtiele geur met een zoetige kant. Ik vind deze geur echt geweldig!! Ook blijft de geur een paar uurtjes op je huid. Je ruikt dus naar zonnecrème en je bent precies op vakantie. Heerlijk!

DSCF0453.JPG
Ik ga dit product 2 keer testen. Voor de eerste proef, gebruik ik een foundation.

DSCF0454.JPG
Ik smeer een beetje product op een watje. Dat watje smeer ik dan op mijn hand. En ja hoor! Alles is meegegaan! Geen enkel spoor van foundation op mijn hand. Perfect!

DSCF0455.JPG
Dezelfde operatie doe ik maar dat met een felle streep lippenstift op mijn hand!

DSCF0456.JPG
Geen enkel spoortje lippenstift op mijn hand! De reiningsmelk en tonic heeft zijn werk goed gedaan!

DSCF0459.JPG
Een heel klein nadeel is dat hij de huid wel heel vettig achterlaat na gebruik. Hij voedt ze wel goed maar is ook wel heel vettig. Toch wel jammer 😦

DSCF0449
Nivea producten kan je een beetje overal vinden en voor niet zo veel geld. Ik heb hem rond de 4€ in de Carrefour gekocht.

Wat is jouw lieveling’s reiniger? Heb je deze al getest?

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

Een gedachte over “Nivea verfrissende melk en tonic

Geef een reactie

