15 leuke quotes

Het is je vast al gebeurd: je maakt de perfecte foto en wilt hem op Facebook zetten. Een probleem, foto’s zijn altijd leuker met een gepaste quote. Je zoekt en zoekt maar je vindt geen enkel leuk zinnetje! Met dit artikel zal dat vervelend moment nooit meer bestaan…

Op een dag ben ik geboren, sinds dien improviseer ik…

Elke vrouw verdient een man die haar lippenstift ruïneert en niet haar mascara!

I’m not perfect, but I’m in limited edition! 

Op een dag zullen de vrouwen de wereld domineren! Oh nee, zo is het al! 

-Mensen praten over mij, of dat het nu in goed of slecht is, ze moeten iets weten.
Het kan me helemaal niets schelen! 

We were born to be real, not to be perfect!

Soms moet je vergeten wat je voelt en onthouden wat je waard bent! 

Het kan me niets schelen wat je van mij denkt. Omdat ik nooit aan jouw denk! 

Maak van het leven een droom en van die droom een realiteit!

Als al mijn vrienden van een brug zouden moeten springen, dan zou ik niet mee springen. Ik zou er onder staan om ze op te vangen! 

Jouw weg vindt je op geen enkele kaart maar in de moet van elke stap! 

Mensen breken niet omdat ze zwak zijn maar omdat ze veel te lang sterk waren…

Liefde hoeft niet perfect te zijn, zolang het maar echt is! 

Een beste vriendin, dat is een zus die het leven vergeten ons te geven is! 

When nothing goes right, goes left.

DSCF8066

Dit waren een paar citaten die ik leuk vindt. Hopelijk zijn die inspiratie loze dagen nu voorbij en kan je weer leuke foto’s op Facebook plaatsen…

Welke vind jij de leukste quote? Wat is jouw lieveling quote?

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

 

6 gedachtes over “15 leuke quotes

Geef een reactie

