Interview: tweelingzussen zijn

Ik ben altijd gefascineerd geweest door tweelingzussen. Ik had een paar vragen die in mijn hoofd maar rond en rond bleven draaien en besloot een antwoord aan mijn vragen te vinden. Daarom heb ik Bartina en Hanneke geïnterviewd.

Kunnen jullie je even voorstellen?
Wij zijn Hanneke & Bertina (links: Hanneke en rechts: Bertina ( het is niet de beste foto van ons samen maar oké))1628_1710569209178434_7332417867843435340_n.jpg
Bertina en Hanneke hebben elk hun eigen blog: Bartina en Hanneke.

Wat vinden jullie het leukste aan tweelingzussen zijn?
Dat je nooit alleen bent en dat je altijd iemand hebt die je begrijpt en waarmee je alles kunt delen.

Wat vinden jullie het vervelendste aan tweelingzussen zijn?
Dat mensen met je omgaan omdat je tweeling bent omdat dat toch wel iets bijzonders is en dat er zo veel jaloezie wekt terwijl we zelf er niets aan kunnen doen dat we tweeling zijn dus dat is soms wel echt vervelend maar het wend ook wel weer.

Toen jullie klein waren, droegen jullie toen hetzelfde kapsel en dezelfde kleren op dezelfde dag?
Wij hadden alles hetzelfde van top tot teen. Zelf knuffels en poppen en fietsen, echt alles gewoon! En als er maar van iets één was dan wouden we dat niet, we wilde alles hetzelfde. Het was onze eigen keuze.

Wat schattig dat jullie altijd hetzelfde wouden!
Waarom maakten jullie alle 2 een blog en geen gemeenschappelijke blog?
We hebben een tijdje samen makeyoubeautiful21 gedaan maar ik wilde graag zelf ook een persoonlijke blog maar twee blogs onderhouden gaat gewoon niet. Hanneke was meer bezig met makeyoubeautiful21 en ik met allaboutbertina dus toen wilde Hanneke zeg maar makeyoubeautiful van haar maken maar dat betekend niet dat ik niet stop met video’s maken met haar en met bloggen. We helpen elkaar op de achtergrond met onze blogs. Dus eigenlijk zijn geen van beiden de blogs van ons alleen.

Is er iets waar jullie totaal niet akkoord zijn met elkaar (haar, kledingstijl, trends,…)?
Nee eigenlijk niet, Hanneke houd meer van dure merken. En voor mij mag alles wel lekker goedkoop zijn. Dat geldt vooral qua kleding. Maar qua mode en trends enzo is dat allemaal hetzelfde.

Kunnen tweelingen echt elkaars gedachten lezen?
Niet alles maar op bepaalde momenten wel, dan zeggen we uit het niets hetzelfde en ook nog eens tegelijk of de ene zegt iets terwijl de andere dat ook dacht en wilde zeggen. Super grappig blijft het.

Wat grappig zeg! Ik dacht dat dat alleen maar in de films gebeurde.

Dit was mijn interview met Hanneke en Bertina. Twee hele toffe meiden die een leuke blog hebben 🙂

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

Geef een reactie

