Klein vraagje…

Hallo mooie mensen en welkom op mijn stukje internet.
Ik maak vandaag heel snel een artikel omdat ik met een klein dilemma zit.
Ik heb namelijk een nieuw thema ontdekt maar ik weet niet het welke te nemen…
Helpen jullie me?

Schermafbeelding 2016-01-28 om 17.27.57.png

Als eerste is dit het “Adelle” thema. Ik heb dit laats ontdekt.

Schermafbeelding 2016-01-28 om 17.29.39.png
Dan heb ik ook het “sela” thema. Met dit thema heeft mijn blog het daglicht gezien.

Welk thema zou ik nu moeten houden? Wat vinden jullie het mooiste bij mijn blog passen?

Dank om te antwoorden 🙂

Amélie x

 

 

2 gedachtes over “Klein vraagje…

Geef een reactie

