15 vragen die niemand stelt

Ik blog nu bijna 2 maanden maar veel van mij weten jullie nog niet. Daarom leek het me heel leuk om een tag in te vullen om me beter te leren kenen! Deze tag is vast en zeker origineel en je zult me op een heel originele manier leren kennen…

Slaap je met de deuren van je kleerkast open of dicht?

Dat hangt er van af. Als ik mijn kleren voor de volgende dag klaarzet en mijn kast vergeet dicht te doen, dan gebeurt dat wel eens.

Neem je mini flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

Ja natuurlijk! Gratis producten, daar ga je toch niet naast lopen?! Of wel soms? En vooral als ze er luik uitzien en een lekkere geur hebben 🙂

Heb je ooit een straatnaambord gepikt?

Nee, ook nooit aan gedacht. Waarvoor zou ik dat nodig hebben?

Gebruik je to-do lijstjes? 

Ja! Iedere dag ben ik bezig met af te vinken, door te schrappen, nieuwe taken op te schrijven,… Ik ben daar echt zo een fan van! Ik maak er echt voor alles en nog wat!

Heb je sproeten?

Jammer genoeg niet. Ik vind dat zo mooi en schattig. Sproet-meisjes, wees fier op je sproeten!

Heb je ooit in de bosjes geplast?

Als ik op vakantie ben met mijn ouders, maken we altijd (hele) grote wandelingen. En ja, in de bergen, is er zelden een WC. Dus dan doe je het maar in de bosjes…

Hoe groot is je bed? 

Ik heb een 1-persoonsbed. Soms zou ik wel een 2-persoonsbed willen, om lekker veel kussens te kunnen zetten en in een berg kussens te slapen!

Ben je lui?

Sommige dagen kan ik wel 50 dingen van mijn to-do lijst schrappen en andere dagen zelfs niet 1! Hangt van de dagen af. 😀

Is er nu iets dat je irriteert? 

Ja, het feit dat dit artikel online moet over 9 minuten en dat ik nog 5 vragen moet doen + de eindredactie!! Oeps…

Kauw je op pennen of potloden?

Ja, dat is een automatisme bij mij. Zo een verschrikkelijk groot automatisme dat als ik mijn pen ben vergeten en er een andere aan een vriendin moet vragen, ik mezelf moet dwingen om niet op de pen te kauwen!

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was.

Ja, en nog altijd 😀

Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Tuurlijk! Disney = the base!!

Tel je de treden als je de trap op loopt?

Nee. Waarom zou ik nog meer wiskunde willen doen?

Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Ik denk het niet. En gelukkig voor mijn omgeving omdat ik echt als een ijsbeer op een fiets dans!

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?

Nee en dat interesseert me ook niet. Ik heb nog geen auto.

En dit was de tag! Het is me niet gelukt om dit artikel om 17u online te zetten maar het zal binnen 5 minuutjes wel lukken 🙂

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

 

11 gedachtes over “15 vragen die niemand stelt

Geef een reactie

