Cottage douchegels

Ik ben een hele grote fan van douchegels. Vooral als ze een lekker geurtje hebben. In dit artikel toon ik jullie een van mijn favoriete merken: Cottage…

Douchegels van Cottage, daar heb ik er 3 van.

DSCF0270

Ik heb de “Coing & lait vanillé” die echt heerlijk naar vanille geur ruikt.

DSCF0274.JPG

Dan heb ik ook “La fleur d’oranger”. Deze ruikt iets meer naar een hele zoete appelsien. Het doet me een beetje denken aan die “maria snoepjes” (“guimauves”)

DSCF0271.JPG

En ten slotten, heb ik een “speciale” Cottage. Het is namelijk een scrub en douchegel in één. De geur van dit product heb ik iets minden graag. Het ruikt naar afwasmiddel in plaats van naar een heerlijke kiwi . En daar ben ik niet zo blij mee.

DSCF0275.JPG

Voor dit artikel ga ik “Coing & lait vanillé” gebruiken omdat dat toch mijn favoriet onder  de favorieten is!

Ik vind de verpakking van Cottage producten altijd heel mooi! Het is heel “luchtig” en ook de vorm van het flesje vind ik heel tof gedaan!

DSCF0281.JPG

De textuur van de douchegel zelf is een hele leuke. Hij is lekker vloeibaar maar ook niet te veel. Net genoeg! Wat ook leuk is, is dat de douchegels in functie van hun geur een ander vrolijk kleurtje krijgen. Ze zijn dus niet basic wit.

Zoals ik ervoor al zei, hebben ze echt een heerlijke geur. De ene is meer fruitig, de andere meer zomers en de andere kan naar dessert ruiken. Voor elk wat wils!

Cottage is een frans merk dat ik in Frankrijk heb ontdekt. Mijn vriendinnen hadden me gezegd dat je Cottage producten ook hier in België kan kopen. Ze zegde, mij dat je ze in de Aldi kan kopen, maar dat heb ik nog  niet gecontroleerd.
Cottage douchegels kosten helemaal niet veel: ongeveer 2 euro voor een flesje.

DSCF0269.JPG

Het enige minpuntje dat ik van deze doucheproducten kan zeggen, is dat ze heel moeilijk te vinden zijn in België en dat is niet zo leuk…

DSCF0279.JPG

Heb jij al gehoord van Cottage producten? Wat is jouw favoriete douchegel?

Stay original en tot binnekort 🙂

Amélie x

 

Een gedachte over “Cottage douchegels

Geef een reactie

