OOTD: Skater Skirt

Hoi lezers van deze blog! Vandaag leek het me heel erg leuk om eens een “outfit of the day” te doen! Ik wou er al heel lang een doen en vandaag komt deze “blogwens” in vervulling! Yeah! 

S0010222

Voor deze look koos ik een van mijn favoriete kledingstukken. Namelijk: een skater rokje. Ik vind dat zo een leuk item om in mijn kledingkast te hebben! Je kan het makkelijk met veel dingen combineren en het is gewoon een mooi ding op zich!

DSCF0229.JPG

Mijn excuses voor de hele grote wazigheid van deze foto….

Ik combineer dit rokje met deze rode trui van Garcia Jeans, die ik in dit rokje steek om dat “nettere” effect te krijgen.

DSCF0227.JPG

Rondom mijn armen draag ik een armband van Pandora.

DSCF0235.JPG

Aan mijn voeten doe ik mijn witte All Stars aan. Deze schoenen heb ik al heel lang maar toch blijven ze nog altijd even leuk! Je kan ze met alles combineren en ze passen voor elke gelegenheid. De perfecte schoenen dus 😉

DSCF0236.JPG

DSCF0247.JPG

Met mijn haar heb ik mijn “daily” kapsel gemaakt: 2 plukjes haar van de zijkant nemen en die samen vast maken met een speldje. Heel erg simpel.

DSCF0239.jpg

En dit is het eindresultaat! Het lijkt misschien een beetje frisjes maar die broekkousen houden echt wel heel warm! Probeer het maar eens…

Ik hoop echt dat jullie deze look mooi vonden en dat ik jullie een beetje inspiratie heb gegeven voor een heel modieuze winter!

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

6 gedachtes over “OOTD: Skater Skirt

Geef een reactie

