Interview met Curly hair talk

Zoals jullie in m’en vorig artikel konden zien. Ben ik een fan van haarverzorging. Maar ja, hoeveel ik ook van haren hou, ik ben en zal geen expert worden. Daarom heb ik er voor dit artikel een expert in haar gebied bij gehaald. Ik heb aan Nandine een paar vragen gesteld. Benieuwd? Lees dan verder…

Wie is Nandine?

NandineLaura.jpg

Voor dat we dit artikel serieus kunnen beginnen, moeten jullie toch weten met wie jullie te maken hebben. Wel, Nandine is een blogger van 29 jaar en schrijft met heel veel liefde op haar blog. Op haar blog, verteld ze veel over haar en haar tips zijn echt heel handig!

Het interview… 

-Wat is je lieveling haar diy masker voor jouw haar?

Mijn favoriete DIY haarmasker is een mix van olijfolie, avocado en een ei. Dit maakt mijn haar lekker zacht en sterk. Honing is ook een favoriete ingredient die ik gebruik voor mijn DIY maskers.

-Wat was je ergste capillaire catastrophe?

Het ergste dat ik heb meegemaakt is dat mijn haar begon af te breken door een blonderingspray. Ik heb mijn haar toen helemaal kort moeten knippen. Ik heb ook weleens te veel kokosolie gebruikt in de winter. De kokosolie werd weer hard en ik had allemaal witte stukjes kokosboter in mijn haar. Echt gênant!

-Wat vindt je zo leuk aan jouw haar?

Ik vind het leuk dat het volumineus is en dat ik er zoveel dingen mee kan doen. Ik kan mijn natuurlijke krulpatroon makkelijk veranderen naar wat lossere krullen of steil haar.

-Wat vindt je het leukste kapsel om met afro/krullend haar te maken?

Ik draag mijn haar het liefst los.

-Een ultieme tip om je haar goed te hydrateren?

Het lagen van producten heeft mij heel goed geholpen. Ik breng eerst een leave in conditioner aan, daarna gebruik ik een klein beetje olie en als laatste mijn styling producten.

-Hoe voorkom je dat je haar 2 keer meer volume heeft als het vochtig is buiten?

Als het buiten vochtig is, kun je producten met humectanten zoals glycerine beter skippen. Humectanten zorgen er voor dat je haar vocht uit de lucht trekt.

Dit was het interview met Nandine van Curly Hair Talk.

Hopelijk, hebben sommigen vragen jullie kunnen helpen en vonden jullie dit artikel leuk.

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

6 gedachtes over “Interview met Curly hair talk

Geef een reactie

