Mijn 4 favoriete haarproducten

Zoals elk meisje hou ik van mijn haren en probeer er zo veel mogelijk zorg voor te dragen. In dit artikel toon ik jullie mijn vier favoriete producten die perfect werken voor mijn haar! 

DSCF0144.JPG

Als eerste moeten jullie weten wat ik voor haren heb. Wel, ik heb gekruld haar van type 2B/ 2C. Mijn haar is dus heel erg droog en ik moet er echt wel goed zorg voor dragen om een “aanvaardbaar” kapsel te hebben.

DSCF0170

Mijn eerste favoriete product is een shampoo. Het is er een van Frank Provost. Ik leerde deze shampoo kenen toen ik op vakantie mijn shampoo was vergeten. Ik pakte deze shampoo zo maar uit het rek en sindsdien vind ik hem echt heel tof!

DSCF0171DSCF0172DSCF0173DSCF0174.JPG

De kleur van de shampoo is roze en hij ruikt heel fris. Een beetje naar de “Ma vie” voor vrouw van Boss! (trouwens een heel lekkere geur 😉).

DSCF0177

En voor de kleine anecdote, toen ik de foto’s van dit bericht aan het maken was, ontdekte ik dat er een gat in mijn shampoo zit. Oops….

DSCF0166.JPG

Na de shampoo, smeer ik een beetje conditioner op mijn haar. Deze komt van Syoss. Ik vindt Syoss een heel leuk merk en zijn conditioner met keratine vind ik extra fijn! Hij geeft echt een keratine boost aan mijn haren en na het gebruik voelen ze super zacht aan!

DSCF0167.JPG

Syoss heeft een hele collectie met keratine producten. Ze hebben dus ook een shampoo met keratine. Die heb ik getest maar ik vond de conditioner net iets fijner…

DSCF0169.JPG

Kwa textuur van de Syoss conditioner vin ik het helemaal top! Hij is lekker romig en ruikt heerlijk zacht.

DSCF0163.jpg

En wat komt er na de conditioner? Het masker! Ik heb meerdere maskers in huis en ik vindt het heel leuk om soms die te gebruiken en soms een andere. Maar die dat ik het meeste gebruik, is een masker van Elseve.

DSCF0164

Dit masker voedt mijn haar heel goed en je moet het echt niet lang laten intrekken. Meestal was ik mijn haren, dan smeer ik er conditioner op en daarna zet ik er mijn masker op. Terwijl dat mijn masker aan het inwerken is, was ik me. Als ik gedaan heb, spoel ik mijn masker en is mijn haar al helemaal verzorgd!

DSCF0165.JPG

Dit masker is roze met micro pailletten! Zo schattig! De geur, in tegenstelling, vind ik iets minder lekker. Naar mijn mening, ruikt het masker te chemisch! Wel jammer….

DSCF0159.JPG

En zoals iedereen wel weet: “last but not least”, toon ik jullie mijn favoriet haarproduct aller tijden! Het is namelijk een olie van Elseve. Deze olie is echt heel het leven van mijn haren! Als ze moeilijk in model zijn te brengen, pak ik een pompje of 2 van deze olie en hop, weer mooie haren! Ook, gebruikt ik deze olie s’avonds voor het slapen en een uurtje voor het douchen (haar wassen). Dat voedt ze extra!

DSCF0160DSCF0161

Over de textuur van deze olie valt niet veel te zeggen. Het is een normale olietextuur. Over de geur heb ik een beetje gemengde gevoelens. Het is wel een lekkere geur maar op de een of andere manier ben ik er geen fan van! Bizar….

DSCF0175DSCF0176

Ik raad je deze vier producten alle sinds aan. En zeker als je droog haar hebt zoals ik!

Wat zijn jouw favoriete haarproducten? Heb je een van deze 4 haarproducten?

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

 

4 gedachtes over “Mijn 4 favoriete haarproducten

Geef een reactie

