Essie gel setter

Een paar weken geleden, maakten ik een review over mij Essie nagellaken.  Toen ik terug naar de Di ging, zag ik een product van Essie die direct mijn attentie trok! Ik zocht namelijk al lang een gel topcoat. En toen ik er een van mijn lieveling nagelmerk zag, moest ik het wel kopen om het uit te proberen! 

DSCF0146.JPGDSCF0148.JPG

Als je de gel setter van Essie koopt, zie je heel duidelijk dat dit een speciale collectie is! De nagellaken van Essie zijn nooit verpakt en hebben geen zilveren dop.

DSCF0149.JPG

Ik vindt de verpakking van dit product heel erg leuk! Hij is net iets anders dan de andere Essie nagellaken en die zilveren plekjes maken het plaatje helemaal af!

DSCF0150.JPG

Om hem te testen, gebruikte ik een van mijn favoriete Essie nagelaken. Het is namelijk de “bahama mama”. Een heel mooi rood die een beetje langs de paarse kant draait. Moeilijk uit te leggen maar de kleur is echt heel mooi!

DSCF0151.JPG

DSCF0152.JPG

Na 2 laagjes nagellak. Kreeg ik dit tevoorschijn.

DSCF0154.JPG

Met de gel setter van Essie gaf het dit resultaat. Persoonlijk, vindt ik dat er meer glans is met de gel setter dan zonder. Ook pakt de gel setter helemaal niet lang om te drogen en moet je je hand niet onder een speciale gel lamp zetten! Echt tof!

DSCF0155.JPG

Als je je nagels aanraakt, zijn ze zoooo zacht dat het precies lijkt alsof je gel nagels in een salon hebt laten doen!

Essie producten houden al heel lang en met de gel setter kan ik je garanderen dat ze nog langer houden! De nagellak blijft mooi en je bewaard je glans een hele lange tijd!

Ik raad dit product echt aan iedereen aan omdat het echt WOW is! I LOVE IT!!

DSCF0156.JPG

En dit was mijn review!

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

 

Geef een reactie

