Batiste droogshampoo

Ik was mijn haar 2 keer per week: woensdag en zaterdag. Dat is voor mij, juist genoeg zo dat mijn haren proper blijven. Maar soms, zijn mijn haren echt vettig terwijl dat het nog geen woensdag of zaterdag is! Dan gebruik in een wonder product….snappa-1452698410.jpg

Er zijn veel geuren, kleuren en soorten droogshampoo’s van Batiste. Ik heb er maar een uitgetest tot nu toe en dat is de “blush verleidelijk bloeming”. Echt een heerlijke geur! Hij ruikt naar frisheid en bloemen!

DSCF0117

Om te beginnen, zullen we naar de verpakking kijken.

DSCF0114

Ik vindt de verpakkingen van Batiste droogshampoo’s altijd heel leuk! Ze zijn heel origineel en staat ook heel mooi op je kaptafel 😉

DSCF0116

De droogshampoo doet heel goed zijn werk! Mijn haren zijn nooit “super” vettig dus kan ik je niet zeggen of je hiermee gered gaat zijn maar voor mijn doel is dit een heel goed product! De geur blijft ook echt heel lang zitten. En dat is zoooo leuk omdat ik die geur zo lekker vindt!

Het product is ook heel handig om in je haar te smeren. Het is namelijk met zo een “spuitbusmethode”. Echt handig!

DSCF0120

Als ik de droogshampoo op doe, dan vindt ik het persoonlijk heel koud. Klein minuutje 😦

DSCF0115

Je kan de Batiste droogshampoo een beetje overal vinden en om een bus van 200ml te kopen, kost je dat ongeveer 4/5€.

Ook bestaan er flesjes van 50ml. Ideaal voor op vakantie!

Ziezo! Dit was mijn review over de Batiste droogshampoo. Heb jij er ook een? Ben je er ook fan van? Laat het me weten 🙂

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

Geef een reactie

