Babylips Electro

Ik ben een hele grote fan van lipbalsem. Ik vindt het zo een lekker gevoel op je lippen en het voedt je lippen ook nog! Toen ik in Frankrijk was, zag ik  een Babylips die nog niet in België te vinden was. Dat is nu al een tijdje geleden en ondertussen kan je ze ook in België vinden maar het leek me toch leuk om een review te maken!

snappa-1452435781

Laten we met de verpakking beginnen. DSCF0102.JPG

Ik vindt de verpakkingen van Babylips altijd zoooo mooie! Ze zijn echt simpel maar die kleuren combinatie en schattig handschrift maakt het hele product af! Echt leuk!

DSCF0103.JPG

De kleur ziet er heel mooi uit! Is het dat ook?

DSCF0106.JPG

Ja natuurlijk! Dit is hoe hij er uit ziet op mijn hand. Ik vindt het echt een hele mooie kleur! Het product heeft ook heel veel pigment! Laten we dat zien op de lippen…

DSCF0108

Hier is een foto van mijn natuurlijke lippen.

DSCF0109.jpg

Hier zie je dat ik mijn bovenste lip met de Babylips heb gekleurd. Vanonder is er niets op.

DSCF0111.jpg

Op de volgende foto zie je mijn 2 lippen onder het lipbalsem. Ik vindt het resultaat heel mooie! Het is erg fijn omdat het toch een leuk kleurtje geeft maar toch je lippen niet kapot maakt. Integendeel, de balsem voedt ze!

DSCF0105.JPG

De prijs van deze “lippenstift” is van ongeveer 4€ (varieert van winkel tot winkel).

Wat ook een pluspunt is is dat het product naar framboos ruikt! Heerlijk 🙂

Tadaaa! Dit was mijn review over de “Pink Shok” Electro Babylips van Maybeline! Ik ben echt een hele grote fan van deze lipbalsem en ik raad hem aan iedereen aan!

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

Geef een reactie

