What’s in my schoolbag?

Hallo! Vandaag toon ik jullie wat er zich allemaal in mijn school tas verstopt zit. Kijken jullie mee?

snappa-1452417410

Dit is mijn schooltas. Het is een handtas gekocht bij H&M. Ik heb er trouwens een artikel over geschreven.

DSCF0078

Mijn handtas heeft kleine gouden onderdelen.

DSCF0079

Je kan hem zoel op je schouder als in je hand dragen. Echt handig!

DSCF0080

Als eerste, zie ik m’en pennenzak. Het is een normale pennenzak van Eastpak waar ik van alles in bewaar (zoals elke student 😉 )

DSCF0081

Nadien, heb ik al m’en lessen (jammer genoeg…)

DSCF0083.JPG

En m’en klas agenda zit er natuurlijk ook in!

DSCF0084.JPG

Voor school, moet ik een boek lezen. Daarom neem ik het natuurlijk ook mee. En ik moet zeggen dat het nog een vrij leuk boek is…

DSCF0085.JPG

DSCF0096.JPG

In een van m’en ritsen heb ik een klein zakje waar ik van alles in bewaar.

DSCF0086.JPG

In dat troesje zit er een haar olie (kan heel handig zijn met mijn woeste haren!)

DSCF0089

Een deodorant is ook heel erg handig!

DSCF0087

Voor m’en bril heb ik soms wel spray nodig.

DSCF0090

En omdat ik een maniak ben, kan een anti-bactériele handgel nooit kwaad 🙂

DSCF0088

Dan heb ik ook nog een flesje water.

DSCF0091.JPG

In m’en andere rits heb ik een reken machine en mijn brillendoosje.

Vanbinnen mijn zak zijn er nog andere zakjes.

DSCF0095.JPG

Daar zit mijn Iphone in

DSCF0094.JPG

Daar bewaar ik ook mijn sleutels en mijn oortjes (die trouwens altijd in de knoop zijn…)

 

Voila! Dit was wat er zich in mijn zak verbergt!

Stay original en tot binnenkort 🙂

 

 

 

Geef een reactie

