Kleine update!

Hallo mooie mensen,

Een weekje geleden, vertelde ik jullie over mijn goede voornemens. Een daarvan was “meer georganiseerd zijn”. Laat ik jullie zeggen, dat ik die al niet gerespecteerd heb! Jullie hebben een paar dagen zonder bericht gezeten en daarvoor m’en excuses!

Ik heb namelijk m’en blog juist voor de kerstvakantie gestart en had toen niet zo veel werk voor de school. Ondertussen zijn we denk ik al 3 weken verder en heb ik echt veel werk voor de school! Ik wist niet dat bloggen en school combineren zo moeilijk was!

Daarom heb ik besloten om tijdens de week maar een dag op twee een artikel te posten. Tijden het week-end blijf ik natuurlijk een artikel elke dag posten 🙂

Hopelijk begrijpen jullie mij en tot morgen voor een nieuw bericht 😉

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

Geef een reactie

