10 dingen die ik niet leuk vindt

Iedereen heeft wel zo van die vervelende dingen die hij meemaakt in zijn dagelijks leven. Hier is een lijstje van 10 vervelende dingen die ik mee maak!

1. Oh! Die fameuse nagellak! 

Je hebt juist je nagels gelakt maar ineens moet je dringen naar toilet! Dat is zo’n vervelend moment! Dan probeer je je broek open te ritsen en natuurlijk kom je met je vinger tegen de rits. Daar gaan je mooie pas gelakte nagels!

nail-792070_960_720.jpg

2. Douchen?

Misschien hebben jullie dit ook, maar persoonlijk, heb ik echt een hekel aan douche! Of tenminste als ik er nog niet in ben. Eens in de douche, wil ik er niet meer uit! Ben ik de enige met dat probleem?

3. La la la la…

Soms, zijn er liedjes die ze op de radio echt heel, heel, heel vaak spelen. Dat is echt de max als je verliefd bent op dat liedje maar wat als je er een hekel aan hebt! Dat is zo irritant!

country-946706_960_720.jpg

5. Klik…

Je staat op en maakt je klaar voor school, je werk of een normale dag. Terwijl dat je je tanden poets, kijk je in de spiegel en ontdekt dat je haar er fantastisch goed uitziet, of dat je je eyeliner perfect hebt gedaan vandaag! Dit is het ideale moment om een selfie te maken. Maar hoeveel foto’s je ook maar maakt, er is er nooit een goede bij! Ook al meegemaakt?

6. Ik dacht dat je mijn vriend was?

Je verveeld je een beetje en beslist om een photo naar een vriendin van jouw te sturen. Maar niet maar zo een photo. Nee, nee, een photo waar je echt heel lelijk opstaat! Eenmaal verstuurd, denk je dat je vriendin (of vriend hé 😉 ) erom gaat lachen en de discussie gewoon verder doen. Inplaats daarvan neemt hij een screenshot en zet hij hem of Facebook! Oeps…

7. Niet weer hé?!

Dit is een situatie die iedereen al meegemaakt heeft! Het gaat namelijk zo: -je gaat naar toilet, je zit op toilet, je zit een halfuur op je telefoon en dan… ontdek je dat er geen papier niet meer is en dan niemand bij je thuis is! Da’s pas vervelend!

stock-market-collapse-913107_960_720.jpg

8. I’m hungry! 

Soms heb ik echt heel veel honger maar zelf als er heel veel eten bij mij thuis is, wil ik niet eten! Waarom weet ik niet…

watermelon-846357_960_720.jpg

9. Youtube?

Als ik tijd vrij heb, dan ga ik vaak op Youtube. Maar ja, als je geen nieuwe vidéos in je abonnement hebt dan is dat niet zo leuk! 😦

10. Hallo?

Je zit samen met je vriendinnen te kletsen en plots komt er iemand die aan iedereen dag zegt behalve aan jij! Dan heb je echt zo’n rot gevoel…

Wat vindt jij helemaal niet tof? Heb jij een van deze 10 dingen ook al meegemaakt?

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

Geef een reactie

