2B “Volume Pop mascara”

Op deze blog, heb ik nog geen mascara review gedaan. Nochtans is het een heel belangrijk product in de make up wereld. Geef toch zelf toe, als je make up bent beginnen te dragen, ben je toch begonnen met een tikje mascara? Of nog een ander voorbeeld, een make up look is toch nooit af zonder een laagje mascara! Hier is dus mijn review over een mascara van 2B die ik echt geweldig vindt!

DSCF0007 De mascara ziet er zo uit. Ik vindt de kleuren echt heel leuk samen passen en dat geeft een “girly/speelse” loek aan de mascara. Tof!

DSCF0008 Zoals ik al zij, noemt de mascara “Volume pop”.  Wat de “pop” daar doet weet ik niet zo goed. Misschien omdat je op een popster zal lijken?

DSCF0010 Het borsteltje ziet er zo uit.  Een honderd tal kleine en fijne haartjes dit almaar kleiner worden. Het borsteltje doet me een beetje denken aan de “inimitable mascara” van Channel.

 

 Dit is mijn oog zonder mascara.

Zie hier mijn oog met een laagje mascara. Niet slecht 🙂

 

 En hier is het eindresultaat!

P.S.: Sorry voor de photo kwaliteit van mijn ogen. Ik heb het met mijn telefoon moeten doen want mijn camera wou maar niet scherpstellen 😐


Conclusie: Ik vindt deze mascara echt heel tof! Hij geeft een heel mooi resultaat en kwa prijs is hij echt mega! Maar 3,99€ voor zo’n mascara dat is toch echt tof!

Wat vindt jij van deze mascara? Wat is je favoriete mascara?

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

Een gedachte over “2B “Volume Pop mascara”

Geef een reactie

