Gelukkig nieuwjaar + goede voornemens

2015 zit er al weer op en 2016 is intussen al 2 dagen bezig! Ik wou jullie nog allemaal iets zeggen voor dit nieuwe jaar en jullie mijn goede voornemens tonen 🙂

Laten we beginnen met jullie een gelukkig 2016 te wensen.

Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar toe. Laat het een fantastisch 2016 worden! Doe dingen die je graag wilt doen en laat niemand je van de baan af gooien (zeg je dat?!).  Blijf gewoon je hart volgen ❤️

Ik wens jullie ook allemaal en goede gezondheid. Jammer genoeg kunnen we aan sommige dingen niet ontsnappen maar in dat geval, blijf er gewoon in geloven! “Ja ik kan nog genezen, ik moet er gewoon in geloven!” Geniet van je familie en je vrienden. Soms, moet je dan ook niet zo leuke dingen doorgaan maar dan moet je het positieve er uithalen! In elk negatief stukje van deze wereld verbergt zich een positief ietsje! Denk eraan 😉

Zo, dit tekstje was misschien heel warrig maar ik wist niet goed waar beginnen! Er zijn zoveel dingen dat ik wil zeggen en jullie toewensen maar ik weet niet hoe! Het is zo een beetje het gevoel dat een zanger heeft als hij een liedje schrijft maar dat hij geen mooi rhytme vindt…

Nu gaan we verder met mijn goede voornemens!

Meer sporten:

Als eerste, zou ik meer willen sporten! Ik doe eigenlijk helmaal niks kwa sport en daar zou ik iets willen aan doen! Daarom ga ik niet in een sportclub gaan of zo, maar gewoon gaan lopen, of een beetje fitness in  mijn kamer doen.

Meer georganiseerd zijn:

Een paar dagen geleden, waren dagen zonder artikel op de blog! Dat vond ik vrij rot! Dit jaar ga ik proberen dat zoiets niet meer gebeurt 🙂

Minder snoepen:

De laatste tijd ben ik nogal gulzig met chocola en snoep! Ik zou veel minder snoepgoed moeten eten! Laten we daar aan werken. Zou ik het kunnen??

Meer opruimen:

Ik ben zo dat type persoon dat helemaal niet van opruimen houdt maar die wel helemaal zenuwachtig wordt als mijn kamer niet opgeruimd is! En dat is zoooo vervelend! Daarom, ga ik in 2016 meer opruimen! Zelf als ik het niet wil. Hop hop Amélie!

Minder uitgeven:

Ik ben ook dat type persoon die in een winkel gaat en direct iets moet kopen! Zelf als ik echt helemaal niets nodig heb! Mijn portefeuille is daar niet zo, zo blij mee en ik moet er iets aan doen!

Gesoigneerd schrijven:

Ik hou van schrijven! En ik schijf ook letterlijk alles op. Maar er is een probleem: ik haat mijn handschrift! Dat is best vervelend. Daarom schrijf ik alles heel snel, en daarom wordt het nog lelijker! Dit jaar ga ik daar iets aan veranderen!

Meer helpen:

Mijn papa en mama hadden begin vorig jaar een planning met wie er welke dag moest helpen met de afwas. Maar die hebben we snel verwaarloosd. Dit jaar ga ik me herpakken en zal ik ze meer helpen met de afwas!

Meer met mijn hond buiten gaan:

Ik hou echt heel veel van mijn hond! Maar toch ben ik altijd te lui om met hem naar buiten gaan! Nochtans, vindt ik dat echt heel leuk eenmaal ik buiten ben.

Mijn haar meer respecteren:

En uiteindelijk, een beauty goed voornemen. Ik zou graag mijn haar helemaal niet meer aan de warmte exposeren.

Pfff! 😅 Eindelijk gedaan! Dat waren mijn goede voornemens en een klein tekstje voor het nieuwe jaar! Nog een gelukkig nieuwjaar en….

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

3 gedachtes over “Gelukkig nieuwjaar + goede voornemens

  1. carolienlovescake zegt:

    Wauw wat veel voornemens. Hopelijk lukt het je om ze allemaal te vervullen! Wat het snoepen betreft, als je meer gaat sporten mag een chocolaatje toch wel 😛
    groetjes Carlientje

    Like

Geef een reactie

