Aankopen en opgemaakt van december 2015

December zit er weer al op en tijdens deze maand heb ik een paar dingen gekocht of opgemaakt. Kijk maar verder 🙂

Opgemaakt:

DSCF8325.JPG Als eerste heb ik een dissolvant van Diadermine opgebruikt. Ik gebruik hem al jaren en hij doet goed zijn werk! Jammer van de geur….

DSCF8326.JPG Ook heb ik een tandpasta van Colgate opgebruikt. Het is de “Max White One Optic” en ik kan je zeggen dat hij helemaal niet werkt!

DSCF8328.JPG Als laatste, heb ik nog een dissolvant. Deze keer een potje met mousse van de Hema. Echt een topper! Zal ik terug kopen 😉

Aankopen:

DSCF8330.JPG Deze maand, heb ik de gel setter van Essie gekocht. Echt een wonder!!

DSCF8331 Ik heb ook een nagellakje van Bourjois gekocht.

DSCF8332 Het is nummer 44 “Bleu model”. Een hele mooie kleur!

DSCF8333.JPG Deze maand heb ik veel nagel spullen gekocht zeg! Ik heb dus ook deze nagels van “ImPress”.

DSCF8334.JPG Omdat mijn 2 dissolvan’s op waren, moest ik wel een andere kopen. Ik ging voor die van de Hema. Hij is best wel goed.

DSCF8335 Toen ik in de Di was, kocht ik weer een lakje van Essie. Ik had noch zo geen “winterkleur” (nochtans een klassieker) dus moest ik er wel een kopen! DSCF8336 Ik koos uiteindelijk voor de “Bahama Mama”.

DSCF8338 Dit is echt de beste aankoop van deze maand! Het is namelijk de Iphone 5S!!!! Ik wou hem al zo lang! 😍

DSCF8339 Bedankt papa en mama 🙂

DSCF8340.JPG En wat hoort er bij een Iphone? Een hoesje natuurlijk! Ik koos voor dit goud achtig hoesje van de Hema.

DSCF8341.JPG Een paar dagen later, was ik weer toevallig in de Hema en ik kon het me toch niet laten om weer een hoesje te kopen. Nu een met witte bloemen op een blauwe achtegrond.

DSCF8345.JPG En als laatste, kocht ik deze oncee van de Primark. Ik pakte het aapje omdat dat bij mij echt goed past hehe….

Dit waren mijn opgemaakt en aankopen van deze maand! Tot volgende maand om ze weer eens te bespreken ❤️

Stay orignal en tot binnenkot 🙂

Amélie x

 

 

Geef een reactie

