Playlist #1

Hallo iedereen! Als eerste, SORRY, SORRY, SORYY, voor deze 4 dagen zonder artikel! Ik heb me echt slecht georganiseerd en ik kon dus echt geen artikel maken :/

Maar, vandaag, komt er toch een blogpost online! Laat ik snel beginnen…
1. Love Myself – Hailee Steinfeld 

Hailee-Steinfeld-Love-Myself-2015-1400x1400.png Als ik het goed begrepen heb, is Hailee een vriendin van Kelly Jenner of zo. Nou ja, dat maakt niet zo veel uit, ik vindt dit liedje gewoon heel leuk!

2. 7 years – Lukas Graham

32050303_800_800-2 Eerst vond ik dit liedje echt helemaal nieks maar eigenlijk is het echt toop! Echt een aanrader! 😍

3. Never forget you – Zara Larsson, MNEK

mnek-zara-larsson-never-forget-you Dit liedje luister ik al de hele herfst! Het is zo leuk!

4. What do you mean – Justin Bieber

maxresdefault-2Dit liedje!!! Als je dat nog nooit hebt beluisterd, ga nu meteen op Youtube, Spotify of Itunes om het meteen! te beluister!!

5. Hello – Adèle

XVM9e6c91b0-7f01-11e5-8788-86a81573a7c6.jpg Als eerste in het klik-like classement (MNM), moet ze toch in deze playlist verschijnen! Zalig nummer! Vooral het refrein is geniaal!

6. Sorry – Justin Bieber

justin-bieber-skrillex-lessthan3 De laatste tijd luister ik echt heel veel Justin Bieber! Maar ja, zijn liedjes zijn toch echt super!

7. Purpose – Justin Bieber

Justin-Bieber-purpose-artwork.jpg Wat zij ik met dat Justin Bieber virus? Hier is weer een bewijs. Een beetje een rustiger nummer, maar dat is ook soms leuk.

8. Stitches – Shawn Mendes

shawn-mendes_Stitches_lirikslaguku_lyrics Ik had Shawn al op Instagram gezien toen hij “Take me to church” song. Maar toen deze song een hit werd, was  ik ook meteen verkocht!

Zo, dit was mijn aller eerste playlist op deze blog 🙂

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

Geef een reactie

