Yves Rocher: handcrème

Sommige vinden het leuk om handcrèmes te verzamelen. Persoonlijk, heb ik dat niet nodig omdat ik al de perfecte handcrème heb gevonden! Laat ik je er meer over vertellen…

DSCF8150

Dit is de wonder crème waar ik het ga over hebben! Het is de “Hand Beauty Care” van Yves Rocher.

DSCF8151

De verpakking is naar mijn smaak een beetje “te veel” en een beetje “te zwaar” om naar te kijken.

DSCF8154

Het product zelf is heel ligt en luchtig! Het is juist vettig genoeg en smeert zich heel goed uit op je hand. De crème ruikt naar een heerlijke bloem! Echt heerlijk! De geur blijft een minuutje of twee op je handen.

DSCF8156

Weet je wat ook heel erg leuk is? Zijn prijs! Ja, ja, deze handcrème kost maar 2,50€! In tegenstelling met andere hand crèmes is dat helemaal niks! Echt tof!

Ook een heel belangrijk gedeelde is natuurlijk zijn hydraterende functie. En die is er hoor! Ik smeer s’ochtens en s’avonds mijn handen met de handcrème en zo zijn ze perfect gehydrateerd voor de dag en de nacht 🙂

Wat is jouw lieveling handcrème? Heb jij ook deze handcrème?

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

Geef een reactie

