Beautybloggers tag

Op Beautytwist zag ik een hele leuke tag die ik ook moest doen! Hier gaan we dan! 😀

1. Is je haar van natuur gekruld of stijl?

Mijn haar is van natuur krullend maar door de “elke dag stijltang periode” ben ik veel krullen kwijtgespeeld 😐

2. Wat is je natuurlijke haar kleur?

Blond zoals op de foto. DSCF8134

3. Verf je je haar?

Ik ben 13 en dat vindt ik echt wel te vroeg! Maar zelf moest ik 25 zijn zou ik het niet doen 🙂

4. Hoe vaak per week was je je haar?

Elke woensdag en zaterdag. 2 keer dus.

5. Draag je je haar iedere dag hetzelfde?

Heel vaak. Soms maak ik wel een een hoge pony of de helft van m’en haar opgestoken maar dat is vrij zeldzaam!

6. Doe je zelf je nagels of laat je ze in een salon doen?

Altijd thuis 🙂

7. Hoe vaak per week doe je nieuwe nagellak op?

Euhh… 1 keer?

8. Lak je je teennagels ook in de winter of alleen  in de zomer?

Alleen in de zomer 🌴

9. Hoelang doe je erover om je op te maken (full face)?

Persoonlijk, zet ik alleen maar mascara op. Een goede 5 minuten dus.

10. Wat doe je eerst, gezicht of ogen?

Tja, alleen maar mascara, dat zal dus ogen zijn he.

11. Koop je pas make up als je het nodig hebt?

Hangt er van af 🙂

12. Draag je vaak valse wimpers?

Nooit!

13. Doe je iedere dag full face make up?

Nee

1

14. Draag je thuis (als alleen je familie er is) make up?

Soms wel en soms niet, hangt er van af.

15. Ga je je huis uit zonder make up?

Jepp!

16. Hoeveel high-end producten heb je?

Niet veel. Een mascara van Channel of zo?

17. Hoe vaak was je je kwasten?

Veel te weinig. Maar ja, ik gebruik ze dan ook 2 keer per jaar 😅

18. Kies je je outfit voor je gaat slapen of de dag zelf?

Meestal kies ik ze s’avonds maar als ik echt moe ben kies ik ze s’ochtends.

19. Hoevaak verwissel je van handtas?

Hummm… Misschien een keer per maand.

20. Hoe laat ga je slapen en sta je op?

Ik ga slapen rond 22h en sta op rond 6h30 🙂

21. Sport je? En zo ja, hoe vaak? 

Ik sport helemaal niet. Oeps!

22. Ben je links of rechts handig?

Rechtshandig

23. Hoe groot ben je?

1m61? Geen enkel idée!

24. Spreek je nog een andere taal vloeiend?

Ik ben tweetalig en spreek dus frans en nederlands ❤️

25. Hoeveel dieren heb je?

2 katten en 1 hond 😍

26. Hoe vaak zit je op je blog?

Bijna elke dag!

27. Lees je de reacties op je blog?

Ja natuurlijk, dat vindt ik zo leuk.

28. Heb je een lijst met de producten die je nog wilt uittesten?

Ik heb wel een wish-list maar dat is het toch helemaal niet.

29. Hoe kom je aan je blog naam?

Ik vindt het belangrijk om origineel te zijn en anders durven zijn dan andere! 😋

30. Welke camera gebruik je?

Een FuijiFilm X-E1. DSCF8066

31. Wat is je favoriete kleur?

Zwart. Niet omdat ik depressief ben of zo. Maar omdat dat gewoon met alles past en je vindt dat overal terug!

32. Wat is je favoriete magasine?

Geen enkel idée 🙊

33. Hoe vaak maak je je kamer schoon?

Een keer per week. Maar ik kan er wel niet tegen als mijn kamer rommelig is!

34. Welk product is heilig voor jouw?

Mijn haar olie 😍

35. Wat doe je op een normale dag?

Wel, ik sta op, dan ga ik naar school. Na school, maak ik mijn huiswerk en werk ik voor mijn blog 🙂

Zo! Dit was de tag! Vondt je het leuk? Ga je hem ook doen?

En voor dat ik het vergeet, gelukkig kerstfeest 🎄❤️

Stay original en tot binnekort 🙂

Amélie x

Geef een reactie

