Mijn nieuwe bril.

Sinds kort heb ik een nieuwe bril. Het was even wennen maar ik vindt hem echt heel tof! In dit artikel lees je er meer over ❤️

DSCF8134

Zoals je al kon zien in mijn photo diary #1, heb ik een nieuwe bril gekregen omdat mijn glazen helemaal niet goed meer waren! Ik vindt hem echt heel leuk en besloot dus om er een artikel over te schrijven!

DSCF8135

Mijn bril is dus donker blauw en heel erg rond! Hij is groter onder mijn ogen dan er boven en hij is dus een heel ligt montuur!

DSCF8136

Dit is mijn bril niet op mij. 🙈

DSCF8138

Zoals je ziet, is hij dus echt blauw en niet zwart zoals op bovenstaande photo kan zien. ❤️ Je kan ook de rose gold beentjes van de bril zien 🙂

DSCF8137

 

DSCF8140

Het merk van mijn montuur is “LuluCastagnette”. Ik heb het een beetje op internet opgezocht en ik kwam er achter dat “LuluCastagnette” niet alleen maar brillen maakt maar ook sjaals, tassen maar ook parfum,… Echt veel!

DSCF8143

Ik vindt het brillen doosje echt heel tof. Er zit ook een klein spiegeltje in wat super handig is!

DSCF8133

Dit was mijn bericht over m’en nieuwe bril! ❤️

Draag jij ook een bril? Wat voor montuur heb jij?

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

2 gedachtes over “Mijn nieuwe bril.

Geef een reactie

