Toffe Youtubers

Iedereen kent de “grote en beroemde” Youtubers. Maar eigenlijk, zijn er hele leuke kleine Youtubers die hun werk heel goed doen! Hier zet ik ze even op een rijtje 🙂

Beautybybirgit: 

Ik volg ze nu al een jaartje en ik vindt ze echt heel goed!  Ze heeft ook zo dat typisch Vlaams accent dat toch zo heerlijk is om naar te luisteren! ☺️

xNe6jH6X_400x400 Klik hier ❤️

 

PineAppleHipster: 

Ze is niet zo actief en post niet zo veel, maar ze maakt toch hele leuke videos! Ik vindt vooral haar vlog’s super!

photo Klik hier ❤️

 

Lifestyle Spot:

Ik ken ze nog maar net maar ik ben al verliefd op haar kanaal! Pauline, heeft al wat meer abonnees maar dat geeft toch niet? Het is een heel leuk kanaal dat jullie allemaal moeten gaan zien. 😉

photo-2 Klik hier ❤️

 

SAAR:

Ook al een “grotere” Youtuber. Maar ze is zo tof dat ik ze in dit bericht moest plaatsen! En Sara is ook zoo mooi! 💕

10009267_102998263394611_756693887_n Klik hier ❤️

 

Marije Zuurveld:

Echt een heel toffe youtuber die meer abonnees verdient! Ga eens kijken naar haar kanaal 💘

photo-3 Klik hier ❤️

 

ElisnInJoetoepLand: 

Een hele toffe en grappige meid die humoristische videos maakt. Echt heel leuk!

photo.jpg Klik hier ❤️

 

Carré Albers:

Een heel leuk lifestyle kanaal! Zeker de moeite waard! 😊

photo-4 Klik hier ❤️

 

BeautytwistBE:

Haar blog werkt al heel goed en dat verdient haar youtube kanaal ook! Echt tof! 💗

photo-5 Klik hier ❤️

 

Zo, dit waren enkele niet zo bekende youtubers die echt de moeite waard zijn!

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

 

 

 

 


5 gedachtes over “Toffe Youtubers

Geef een reactie

