Essie nagellak

Tijdens de zomer vakantie had ik besloten om een Essie nagellak te kopen. Intussen, elke keer dat ik naar de Di ga, koop ik er een! Weet je waarom? Dat vertel ik je in dit bericht!

DSCF8093 Dit zijn mijn 4 Essie nagellakje’s.

T’en eerste, vindt ik de verpakking van Essie altijd zo tof! Het is echt een heel simpele verpakking maar die toch zoooo mooi is!

DSCF8094  DSCF8095

Bikini so teeny:

DSCF8096Dit is een hele mooie lucht blauwe nagellak.

DSCF8098

Mademoiselle:

DSCF8100 Een heel licht baby roos. Bijna niet zichtbaar.

DSCF8103

 

Braziliant:

DSCF8104 Op de foto lijkt hij rood maar eigenlijk is het een oranje met micro-glitters in.

DSCF8106

Super duper top coat:

DSCF8107 Als laatste, heb ik een top coat van Essie.

DSCF8108 Hij laat de nagels mooie glanzen en versterkt de nagels!

Eenmaal de nagellak op je nagels, blijft hij gemakkelijk 4 dagen zitten zonder af te brokkelen! En zeker met een goede top coat!

Qua prijs, is dat niet het aller beste…Ongeveer 10€ voor een nagellak vindt ik best wel veel! Jammer 😦

Toch is Essie een van mijn favoriete nagel producten en dus zou ik het jullie zeker aanraden!

Heb jij Essie producten? ❤

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

2 gedachtes over “Essie nagellak

Geef een reactie

