Handtassen voor de feestdagen

Zelf ben ik een grote fan van handtassen. Ik collectioneer ze en vindt dat zo mooie! In dit bericht laat ik jullie verschillende handtassen zien die perfect zijn voor kerst, nieuwjaar of een verjaardag bijvoorbeeld. 

Low budget:

Niet iedereen heeft een fortuin voor handtassen. Daarom, toon ik jullie een paar handtassen die niet boven de 20€ gaan 🙂

hmprod Deze kleine gouden tas kost maar 9,99€ en is perfect voor de feestdagen. Zijn gouden kant laat hem op een heel dure tas lijken terwijl dat helemaal niet zo is! Hij bestaat ook in het zwart maar die maakt niet zo feestelijk vindt ik persoonlijk. Je kan deze tas terug vinden bij H&M .

hmprod-2De volgende tas komt ook van bij H&M. Het is een klein rood en zwart tasje met een heel klein tikkeltje goud. Ik vindt de kleuren perfect samen passen en ze maken heel kerst. Dat maakt dit tasje zo mooi! Vindt het terug bij H&M voor maar 14,99€!

00146701-01 Als laatste voor de “low budget” catégorie, heb ik een schoudertas van de Forever21. Deze tas bestaat ik 3 kleuren: zwart, wit of goud. Als je deze tas koopt, zout ik voor zwart of goud. Wit maakt snel “chip” en heel goed koop. Dat willen we natuurlijk niet! De tas kost 20€ op Forever21 .

Budget: 

In deze catégorie toon ik jullie weer 3 tassen van 20 tot 50€ 🙂

4561104052_2_2_1 Ik begin deze categorie met een zak van de Zara.  Deze baby rose tas past precies bij een hele deftige look voor de feestdagen. Je kan hem op je schouder dragen of in de hand vast houden. Hij kost 29,95 bij Zara .

55005655_99_B Dit is een schoudertas van bij Mango. Hij is heel simpel en sober maar dat pompon geeft de handtas net iets extra! De tas bestaat in 2 kleuren: rood (bordeaux) en zwart. Aan jouw om te zien wat het beste met je outfit pas 😉  Hij is vindbaar bij Mango voor 35,99€.

hmprod-3Voor de laatste tas van deze categorie, kom ik terug bij H&M. Ik heb deze tas ook en ik vindt hem zoo gaaf! Hij is heel mooie en “classy”! Zeker een aanrader! Hij kost 39,99€ bij H&M .

Many budget:

Dit is de catégorie met de hoogste prijzen. Hier kan de prijs niets schelen….

30H5GEYS3L-0606_1We konden de “many budget” catégorie toch niet starten zonder een Michael Kors zak te tonen. Hier is dus een Michael Kors zak in een leuk cherry kleurtje. Hij kost 398€ op de officiële Michael Kors website .

longchamp_crossbody_bag_le_pliage_heritage_tricolore_1511822662_0 Ook een Longshamps  tas mocht niet ontbreken in deze catégorie. Ik koos voor een versie van de beroemde “pliage” handtassen van Longshamps. Hij is heel “design” en de kleuren combinatie is perfect voor kerst of nieuwjaar! De Longshamps tas kost 470 €!

HWAMY1P5473-REDDe laatste tas van dit bericht is er een van Guess. Zijn “design” vorm een felle rode kleur maken deze tas hellemaal WOOW! En dus ook hellemaal perfect voor een leuk feestje. Hij bestaat in 4 kleuren: licht roze, zwart, wit en rood. Maar ik vind rood de mooiste van alle kleuren! Je kan hem vinden op Guess voor 105 €!

Dit waren enkele tassen om te dragen voor kerst of nieuwjaar. Hopelijk vinden jullie ze leuk en heb ik jullie kunnen helpen 🙂

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

Een gedachte over “Handtassen voor de feestdagen

Geef een reactie

