Garnier “Micellair Reinigingswater”

Een paar manden geleden kocht ik een micellair water van Garnier. En ik moet je toegeven: het was geen miss koopje…

DSCF8079

Ik vindt de verpakking niet “de beste” maar hij is toch heel mooi. Heel licht en sober zodat je het product goed kan zien 🙂

Op de verpakking stond er dat dit micellair water goed is voor lippen, ogen en je huid te reinigen. Laten we dat testen…

DSCF8082

Ik pakte dus m’en mascara en smeerde er een beetje op mijn hand.

DSCF8083

Een veegje was jammer genoeg niet genoeg om al het product weg te halen.

DSCF8084 Met 2 veegje was alle perfect weg! 🙂

Voor de ogen heb ik nog een tweede product getest: een oogpotlood.

DSCF8085

DSCF8086 Daar ging alles er goed af met een veeg.

Nu is het aan de lippen hun beurt.

DSCF8088

Lipstick op de hand, konden we aan de derde test beginnen…

DSCF8089 De lipstick ging er ook in een veeg perfect af!

Voor de “huidtest” koos ik voor de foundation van m’en moeder die veel te donker is voor mijn huidskleur (zo konden jullie het goed zien 😉)

DSCF8090 De foundation zit er op!

DSCF8091

En ja hoor, ook geen probleem met de foundation 🙂

Stay original en tot binnenkort 🙂

 

3 gedachtes over “Garnier “Micellair Reinigingswater”

Geef een reactie

