Stay original tag

Ik was op zoek naar een goed blogpbericht voor dit artikel toen ik opeens een tof idée kreeg! Waarom niet m’en eigen tag maken? De blog noemt toch “stay original” en dus ga ik in alle originaliteit een tag maken! (Of ten minste proberen :/)

Zonder te kijken, hoe laat is het denk je?

14h40?

Controleer:

14h36 (bijna!)

Waarvoor heb je de laatste keer je auto gebruikt?

Ik heb nog geen auto. Maar de laatste keer dat m’en vader me gevoerd heeft was gisteren, toen ik naar de oogarts moest.

Wat ga je over een halfuur doen?

Binnen een half uur, zit ik nog lekker lui in m’en bed artikels te schrijven. Of misschien foto’s maken 🙂

Wat heb je deze nacht gedroomd?

Weet ik helemaal niet meer! 😆

Wat is het merkt van je lieveling deo?

Nivea 😋

Om hoe laat ben je deze morgen op gestaan?

Om 7 uur. En ik heb vakantie! 😱

Wat zou je in deze wereld willen veranderen?

Mensen op hun uiterlijk beoordelen 😦

Wat is jouw lieveling feest?

Kerstmis

Waarom? 

Omdat het dan al snel donker is, het lekker warm in huis door het vuurtje is, je met heel de familie samen bent, iedereen is tevreden en omdat je cadeautjes krijgt… 😂💓

Wat draag je op dit moment?

Een sport legging, een zelf gemaakte krop-top en een beren pull van L&L.

Wat is het merk van je shampoo?

The body shop

Pak een woordenboek. Open pagine 246 en lees het derde woord van de pagina.

Ik heb alleen maar franse woorden boeken. Mijn woord is dus: débarras

Wie was je idool toen je 8 was?

K3 😌

Wanneer was de laatste keer dat je een brief op papier schreef?

Dinsdag, voor mijn examen Nederlands.

Tadaaa! Dit was mijn eigen verzonnen tag!! Hopelijk is hij leuk en origineel genoeg! 🙂

Zoals je ziet, heb nog geen hele toffe naam voor mijn tag. Comment je ideetjes en misschien zal de tag wel zo noemen!

Ik tag iedereen! Wil je hem doen? Doe hem dan vooral en tag me in je bericht zo kan ik al je antwoorden lezen 🙂 ❤

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

Geplaatst in: tag | Getagd:

Een gedachte over “Stay original tag

Geef een reactie

