Delaurier Muffin bath bomb

Voor mijn verjaardag, kreeg ik van een vriendin een bath bom van “Isabelle Laurier”. Het was zo een dikke maar super schattige witte muffin met bovenaan van die multicolore spikkeltjes. Hij zag er zo lekker uit!

DSCF8068

De ingrediënten van deze bad muffin zagen er ook niet heel erg chemisch uit of zo.

DSCF8067

Een klein minpuntje: toen ik de verpakking eraf wou halen: gingen veel “glittertjes” er van af 😦

DSCF8070

Wat ook leuk is: de gigantisme muffin zat ook echt in een muffin vormpje. Zo tof!

DSCF8072

Nu plaats aan: zijn werk in het water…

Op de verpakking, stond er dat je ze 2/3 kon gebruiken dus besloot ik om de helft vandaag op te gebruiken.

Ik nam dus een schaar en sneed er een stukje bad bom af.

DSCF8073

Ik legte de halve muffin in het bad maar er gebeurde niets… Uiteindelijk, besloot ik de muffin onder het water te houden maar er gebeurde nog altijd niets…  Na lang wachten, was mijn bad bom eindelijk gesmolten en was het bad hellemaal “zen” 🙂

DSCF8074 DSCF8075 Uiteindelijk leek m’en bad op dit 🙂

De geur is echt zeer lekker en ruikt naar pass gewassen was. Heerlijk!

Het water is heel sober maar net wat het moet zijn! ❤

Ik heb ook opgemerkt dat mijn huid na het bad net voelde alsof ik body lotion had opgesmeerd. En inderdaad, mijn huid is nu helemaal zacht!

Dit was mijn review over de Bath muffin bomb van Delaurier.

Stay original en tot binnenkort 🙂

Amélie x

 

2 gedachtes over “Delaurier Muffin bath bomb

Geef een reactie

