Zelf peel off maken?

Ik was weer eens aan het Youtuberen en toen kwam ik opeens op een DIY vidéo om zelf een “peel off” te maken. Je hebt het vast al eens gezien in een manicure vidéo. peel of

En dus, die vidéo bracht me op het volgende idée: waarom dat niet voor jullie uitesten?

Ik zocht dus een lijm en smeerde hem rond m’en nagel.

DSCF8048

Toen ging ik er met een spons vol nagellak over.

DSCF8052

Gaat het werken of niet?! Met een pincet haalde ik het velletje eraf en…

DSCF8054 Ja ja, het werkt!

Hourra! Eindelijk geen 15€ meer in een goede “liquide tape” geven. Pak gewoon je lijm! 😉

Stay original en tot binnekort 🙂

Amélie x

Geef een reactie

