Stoppen met haar te stijlen

Aah… Die fameuse stijltang. Elke krullenbol is daar al door geweest nee? Tegelijkertijd is dat logisch: krullen zijn zo moeilijk te onderhouden! Het wilt nooit mee werken, ze hebben een ongelofelijke volume, ze zijn pluizig,…  AAAH! En dus gooien we er de stijltang door om van dat perfecte soepel en stijl haar te hebben!

Ik heb dat natuurlijk ook gedaan: stijltang elke ochtend en avond, stijltang na de douche,… Kortom, een echte “haardrugs” laten we het zo noemen!

Maar zoals iedereen weet: DE STIJLTANG MAAK JE HAREN KAPOT, en uiteindelijk, lijkt je haar meer op stroo dan op zo een mooie krullen bos! Daar gaan we dus iets aan veranderen!

1. Zeg nu toch eens zelf…

Vergelijk eens 2 photo’s: de ene met krullende haren, de andere met stijlen haren.

haar Wat vindt je nu mooier? Ik vindt de krullende haren toch mooier. Ja oké, stijl haar is ook mooie maar denkt eraan: het maakt je haren kapot en als je het mooie kan hebben zonder het kapot de maken…

2. Kijk rond jouw

Je ziet of hoort ze elke dag. Of het nu op TV, de radio of op Spotify is, celebrity’s kom je elke dag tegen. Kijk toch eens naar hun haar. Of het nu Beyonce, Rihanna, Selena Gomez, Shakira of zelfs nog Bella Thorne, ze hebben bijna allemaal een mooie krullenbos! En weet je wat ook opvallend is: weinig zijn de sterren met natuurlijk krullend haar! Ze zijn allemaal onder de krultang geweest  . Wij hebben die kans zonder enige hitten de hoeven gebruiken. Wees er fier op!

krullenJa, ja, zelfs Violetta! 😂❤️

3. Gebruik eens iet anders

Ik ken een wondermiddel voor je haar natuurlijk te stijlen! De kardoen! kardoune-2 Ken je het al?

Persoonlijk, heb ik het nog niet getest maar naar het schijnt werkt dat super goed! En het maakt je haar niet eens kapot! Tof hè 🙂

Dit waren mijn 3 ultieme tips om van de stijltang af te raken!

Is het bij jouw gelukt? ❤️

Stay original en tot binnenkort 🙂

 

 

4 gedachtes over “Stoppen met haar te stijlen

  1. Mariska zegt:

    Ik stijlde mijn haar altijd elke dag. Zo slecht voor je haar. Maar ik gebruik nu een stijltang met ionenstand, en stijl het niet helemaal. Ik corrigeer alleen de stukjes die ik echt lelijk vind zitten, en stijl de puntjes niet. Hierdoor is m’n haar toch gezonder gebleven 🙂

    Like

  2. Ayla zegt:

    Haha ja, ik gebruik ook te veel mijn stijltang.. :p Maar meestal stijl ik het niet helemaal, nu wel meer omdat het kort geknipt is, waardoor het nogal onhandelbaar is.. Ik hou mezelf nog steeds voor dat ik het minder ga stijlen als het terug langer is :p (wat vroeger ook wel echt zo was!). Ik gebruik nu ook een product van L’oréal (een roze flesje) waardoor je haar langer stijl blijft, zodat ik het minder moet stijlen 🙂 Maar handige tips! x

    Like

    • Amélie zegt:

      Ik heb ook mij haar eens heel kort geknipt en toen ben ik het ook beginnen te stijlen :/
      Ik zal een kijken voor dat L’Oréal product. Lijk me echt leuk ❤️
      Succes met je “no stijltang doel” 😘💕

      Like

Geef een reactie

